Attitudemässan i Kista!

Hejsan allihopa!
Sitter och kollar på tv och ska snart göra mat åt ma family.
Har varit hemma från skolan idag, för har så sjukt ont i halsen och mår inte så bra.

Har inte haft tid till att blogga i helgen föresten, åkte hem från Tobbe i fredags.
Tobbe kom aldrig till mig på fredagen så träffade ida ett tag på kvällen.

I lördags var jag uppe vid kvart i 6.
Gjorde mig i ordning, åt frukost och så skjutsade pappa mig till skolan. Ifrån skolan gick 2 bussar till Stockholm.
Var på attitudemässan, var skit kul och så himla kul att träffa mina underbara tjejer, som jag saknat er mina fina!
Var där hela dagen, träffade bland annat Laila bagge, Sean banan, foki, dessie mm.
Bussarna åkte från kista klockan 5.
Jag och vicky somnade som två stockar påväg hem.
Hade ju pratat konstant påvägen dit och varit på mässan hela dagen så var rätt sletna.
Kom till Örebro igen vi halv 8 typ.
Blev hämtad av min älskling där, åkte hem åt och sen åkte vi på bio.
Såg paranormal activity 3.
Åkte hem efter bion, satt och var sociala med mamma&pappas gäster.
Gick sen och la oss när alla hade gått hem.

I söndags vaknade vi vid 12 typ.
Åt frukost sen var tvungen att åka hem eftersom han skulle sälja hans brors bil.
Jag gjorde mig i ordning och sen åkte vi på kalas hos min kusin.
Fikade och hade det trevligt!
Åkte sen hem, år kvällsmat och sen kom Rikard & Terese.
Jag och Terese masserade varandra och när dom åkte duschade jag och la mig.
Blev rätt lång text men skit samma.
Nu blir det att laga mat. Puss!

Bild på mig och Laila, lägger upp lite bilder då och så från mässan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0