I lööööve my praktikplats, hehe svengelska!

Hallå där!
Kom hem för en stund sen och hat nyss ätit.
Har varit extremt trött idag p.g.a att jag vaknade inatt och inte mådde bra.
Skakade, höll på och spy och grejer.
Men mådde bättre i morse så åkte till praktiken ändå.
Dagen idag har gått riktigt fort, började halv 10 och slutade 17.10.
Åt lunch tillsammans med anna-marina och molle också, trevligt trevligt!
Och idag har jag och malin schamponerat, färgat bryn och fransar, malin sminkade mig och jag satte i lite spolat i malle balles hår.
Blev sen hämtad av Tobbe.
Nu är det kalas här hemma eftersom en utav deras fosterbarn fyller år idag.
Så nu ska vi väl gå upp snart och fika och vara trevliga.
Men bloggar kanske sen igen, annars i morgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0