Kalas!

Heeeej!
Sen i måndags har jag ju varit hos Tobbe.
Vi har inte gjort något speciellt förutom idag.
För idag var vi iväg till Linde en snabbis och besiktade tobbes mammas bil.
När vi kom hem åt vi och kollade på tv.
Vid halv 6 åkte vi till tobbes syster eftersom hennes ena dotter fyllde 2år idag.
Fikade och hade det mysigt, men kom hem för ett tag sen och nu kollat vi på tv igen.
Men i morgon måste jag åka hem för att fixa lite saker, och får se om jag åker tillbaka till tobbe i morgon kväll eller om jag gör det på fredag rätt tidigt.
Tobbe fyller ju år på fredag också, så då blir det kalas igen!
Men bloggar mer i morgon, puss!

Myser, men dock inte med min pojkvän för han sitter ju vid datorn..kul kille(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0