Myst på dagis idag!

Glömde ju som sagt en sak hemma igår så i morse gick jag upp tillsammans med älskling och åkte samma tåg som honom, eller ah det var nå banarbete så i storå fick alla byta till buss.
När jag kom till Örebro gick jag till järntorget där jag tog 24:an till mammas jobb.
Var kvar där idag, åt mat, fikade och lekte med barnen. Mys!
Tog sen bussen tillbaka till stationen sär jag tog tåget 14.30.
Fick dock byta till buss igen i frövi.
Så sitter på bussen nu och åkte precis in i Linde, hör kliver också Tobbe på bussen.
När vi kommer hem får vi väl se vad vi ska göra, Tobbe ska väl till gymmet,
Bloggar mer sen eller imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: Din söta kompis Bullen!

hiihiihihihihihi frööööövi. mådde du bra i stinkhålan ? :)

2011-11-08 @ 18:20:27
URL: http://flicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0