Powernapat för länge, bra jobbat!

Shuuu!
Sitter och kollar på tv just nu, tog en powernap förut men både jag och Tobbe var helt döda så somna ju förfan till halv 10..as smart, kommer inte somna sen iaf. Lyckat!
Men nog pratat om det, dagen på praktiken idag har varit mysig.
Malin var dock inte där. Stackarn som inte mådde bra.
Men idag fick jag styla, schamponera och fixa lite med smycken och så.
Åt lunch hos malin idag iallafall och gick tillbaka till salongen sen.
Till klockan 5 kom Tobbe, jag schamponera hans hår och så klippte anna-marina honom.
Slutade för dagen sen. Gick till Ica för vi blev hämtade.

Nu ska vi väl bara kolla tv, jag ska duscha och sen ska vi väl sova senare igen..så bloggar mer i morgon.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0