Sista praktik dagen i morgon, lite tråkigt faktiskt!

Hallå där!
Kollar just nu på tv, som vanligt alltså.
Ska snart fixa lite, packa ner lite saker och så för i morgon flyttar jag hem till ölmbrooo igen.
Börjar 8 i morgon och slutar kring halv 1. Sista dagen i morgon på min underbara praktik plats, kommer sakna det och speciellt min underbara handledare anna-marina. Hon är ju för go!
Jag och malin gav henne en ljuslykta idag och vi fick varsin parfym av henne idag, luktade jätte gott och var jätte söt.
Tar i alla fall tåget hem till öret 5 över 1 och blir väl hämtad av mamma maybe.
Får se om jag solar i morgon, duschar och fräschar innan min tobbis kommer.

På lördag bär det av mot Stockholm med min skola/klass.
Ska på attitude mässan, åker tidigt på morgon och åker hem mot öret vid 17.00 på kvällen.
Får se om jag träffar Tobbe på lördagen eller hur det blir.
Men bloggar mer i morgon, puss!

Bild på lyktan anna-marina fick av oss och min parfym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0