Fredag i morgoooooon!!

Var ute och gick med ida förut men inte vera.
Skönt att komma ut och röra på sig!
När jag kom hem igen var min underbara mormor här som jag saknat!
Kollade på tv och sen gick jag upp och tog en varm dusch.
Har sen dess suttit och pratat med mormor och kolla tv.

Men i morgon börjar jag 08.10 och blir skjutsad av mormor till skolan, fina fisken!
Har sen hårlektion, lunch med godaste maten i morgon hehe tror fan hela klassen är taggade på maten i morgon.
Efter lunch har jag iallafall svenska och sist klassråd. För vi har ingen idrott i morgon, för skönt.
Så slutar halv 2 och åker då med pappa hem.
Ska duscha och göra mig i ordning då för sen kommer min älskling hit.
Men bloggar i morgon igen, puss!

Hostar ju föresten upp mina lungor så mamma köpte hem hostmedicin åt mig!(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0