Då var det fredag igen!

Tänkte göra ett litet inlägg innan tobbe kommer.
Dagen har varit rätt skön, även fast jag började 8.10.
Hade på första lektionen hår, och då höll jannika på med frisyrer och så på mig.
Sen var det dax för svenska, och klassråd.
Sist hade vi idrott, var rätt chill tills brandlarmet gick haha.
Alla rusade ut, men sen kom det fram till att det var någon i huset som hade lagat mat och fått igång larmet, hehe.
Fick sluta lite tidigare iallafall och blev hämtad av mamma 3.
Sen jag kom hem har jag duschat och gjort mig i ordning, för om en stund kommer älsklingen hit och vi ska åka och köpa oss nått att äta.
Senare ska vi träffa pontus och in till stan.
Kommer alltså inte blogga nått mer idag, om jag inte mobilbloggar men det tror jag inte.
Så skriver på söndag igen, puss!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0