Hos pojkvännen!

Godkväll på er!
Idag började jag typ halv 9 vid conventum, där jag har tillbringat hela min dag eftersom jag hjälpt till att stått i montern och arbetat. Har varit jätte trevligt och roligt!
Har dock väldigt ont o fötterna och är väääödigt trött nu men det var det värt!
Slutade 3, tog bussen till Linde med malin och där jag vi av och tog sen tåget från Linde-Kopparberg. Tobbe gick också på tåget i Linde och åkte sen hem till min älskling.
Åt när vi kom hem och nu ligger vi i sängen och kollar på tv, om en halv timme blir det idol och sen ska jag upp och duscha.
Blir att ligga i sängen typ resten av kvällen och bara glo på tv.

Imorgon slutar jag 3 och drar iväg och gymmar, så hörs när jag är hemma igen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0