Idag bjuds det inte på några bilder, sorry!

Orkarde aldrig blogga igår. Men hade skön dag i skolan där vi började med att lägga tippar.
Vickky gjorde en nagel på mig men jag hann tyvärr inte göra, så det får jag göra nästa lektion.
Slutade 15.25 och tog bussen hem vid 15.40.
När jag kom hem packade jag och gjorde mig i ordning lite grann.
kröp jag ner under en filt och kollade på tv, åt lite mat och sen kom mor&far hem.
Hjälpte dom att bära in nått skåp dom hade köpt och sen gjorde jag mig en kopp te.
Kollade på idol och sen vid 9 kom min fina älskling och dino och hämtade mig.
Dom hade varit i motala och köpt en bil åt tobbis. Därför jag åkte med hem så sent.
Kom till kopparberg vid 10 ungefär och när vi kom kollade vi en stund på tv och sen kröp vi ner i sängen och somnade efter en liten stund, skoja inte om att jag var trött.
Vaknade i morse vid kvart över 6 ungefär, ville verkligen inte gå upp, frös och ville ligga kvar hos min älskling.
Men fick dra mig upp, göra mig iordning och sen åt vi frukost.
Åkte till stationen och där stod det att tåget som skulle gå 07.47 var försenat till 08.47.
Alltså en timme försenat, as drygt. Så jag och malin skulle åka med tobbe till linde, tog med dino på väg till linde.
Kom dit typ halv 9, och skulle ta bussen som gick 10 i 9. Men den var också sen för det var några som hade krockat i linde. Kom iallafall 15, 20 min sent till skolan.
Hade hantverk och för min del gick det inte bra alls, skit sur så jag nästan börja böla.
Sist hade vi teckenspråk och nu sitter jag på bussen till karlskoga med min pingla.
Ska sova mig vickyylito ikväll, får se om jag bloggar nått mer idag.
Annars hörs vi i morgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0