Läser för fulla muggar!

Slutade som sagt klockan 2 idag. Blev då hämtad av mamma.
Påväg hem stannade vi och handlade på coop.
Sen jag kom hem har jag skrivit en massa på en sak som ska in nästa vecka.
Har också läst boken som ska vara klar tills i morgon, as segt och fattar nada av boken.
Nu ska jag snart duscha, raka bena, måla naglarna och packa för i morgon åker jag till tobbe efter skolan.
När jag packat klart måste jag fortsätt med den där bok jäveln.
Kommer inte blogga mer ikväll för jag kommer inte ha tid.
Så hörs kanske i morgon om jag har tid att blogga då, annars på söndag när jag kommer hem.
Ska på kalas klockan 5 på söndag till min kusin som fyller 24år.
Så hörs när jag är hemkommen därifrån, puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0