Måndag

Hemma efter en mysig helg.
I fredags kom som sagt älskling hit, tog det lugnt och somnade rätt tidigt.

I lördags vaknade vi rätt sent och vid 3 bar det av mot kopparberg med mamma&pappa.
Skjutsade ida till joel och sen vid 4 åkte vi hem till älsklingen och hans familj.
Bjöds på mycket god mat, var skit trevligt och vid 12 åkte mamma och pappa hem.

I söndags var det kalas, tobbes moster fyllde år.
Då var det dags för fika och mycket prat, jätte trevligt som vanligt.
Resten av kvällen tog vi det bara lugnt, för hade så sjukt ont i huvudet.

I morse åkte jag med 07.47 tåget från min älskling :(
Skolan var rätt skön, hade bara 3 lektioner och sen åkte jag med mormor till marieberg.
Hon böjd på mat, jätte mysigt vill ja lova.
När jag kom hem var rikard och terese här.
Nu sitter vi alla och kollar på tv och snart ska jag och duscha och packa upp min väska.
Bloggar nog imorgon, puss!♥


Kommentarer
Postat av: ida

vad du ska vara snygg då:*

2011-09-06 @ 20:09:34
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0