Mys med bästavännen

Slutade som sagt 3 idag och tog 15.40 bussen hem.
Idis mötte mig vid bussen och sen gick vi hem till mig.
Sen vi kom hem har vi bara suttit och prata om allt mellan himmel&jord.
Haft det jätte mysigt med mitt hjärta :)
Nu sitter vi och kollar på idol och till det tog vi förut te och cheescake, mumma!
När idol är slut ska nog lilla pullan bege sig hemmåt, för jag måste duscha och fixa lite.
Så kommer inte blogga mer ikväll, för ska kolla tv och senare ska jag ringa min älskling.
Sen ska jag sooooova, as gött!
Bloggar i morgon om jag har tid och lust.
Börjar iallafall tidigare i morgon för ska till gymnasiemässan och jobba med vickkygirl!
Kommer sluta där halv 2, går tillbaka till skolan och sen blir det nagellektion till 15.25.
Så får se om jag bloggar, puss!♥


love youuu my bestfriend :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig också darling:*<3

2011-09-27 @ 12:38:32
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0