Torsdag imorgon!!

Slänger in ett inlägg från mobilen! Dagen har varit chill idag igen, började halv 10 med hantverk. Blev sminkad av jannika och blev jätte nöjd. Efter hantverken som vi hade i typ 3h var det teckenspråk. Slutade 3 och gick upp på stan och köpte en tröja och sen åkte jag, ida och elin till gymmet. Körde hårt och åkte sen med pappa hem. Duschade och hoppade i min Onepiece! Nu har inte varit här ett tag och har har nyss följt henne till busshållsplatsen där hennes cykel stod. Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och kollar på tv. Ska snart fixa lite och sen lägga mig i sängen och kolla på mer tv, är trött som tusan men börjar inte förrän 12 imr. Skönt som tusan, bloggar i morgon igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0