Tråkiga bilder, men kanske kommer lite andra bilder i morgon!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, hehe.
Men igår efter skolan gick jag och malin till hennes pojkväns jobb.
Satt i bilen och väntade tills han var klar. När han kom åkte vi till biltema lite snabbt och sen bar det av mot kopparberg igen.
Fick iallafall skjuts hem till min fina älskling. Kollade idol och brottades som vi brukar göra =)
Jag pluggade lite innan vi kröp ner i sängen för att sova.
I morse gick jag upp vid 7. Satte bara upp håret i en bulle och sminkade mig inte heller.
Vid halv 8 åkte jag och tobbe och hämtade malin och sen åkte vi till tåget som gick 07.47.
När jag kom till skolan var det dax för make-up lektion.
Först fick vi sitta och lyssna och titta när min lärare sotade.
Sen var det våran tur, jag jobbade med jannika och blev faktiskt rätt nöjd.
Efter 3 timmars hantverk hade vi teckenspråk. Slutade iallafall 3.
Efter mamma kom med träningskläder till mig och hade med sig ida och elin.
Vi gick och fixade lite små saker och sen åkte vi till gustavsvik, köttade på gymmet och känner att jag kommer ha vääärldens träningsvärk i morgon.
Nu har jag nyss duschat och sitter och kollar på tv med mamma och pappa.
Bloggar mer i morgon, puss!♥
Just nu: ner gosad i min rosa morgonrock!
Bild från i söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0