Tränat!

Förut var jag och ida ute och gick och sprang.
Gick jätte bra och var as skönt!
Följde med ida upp till skolan och hämtade hennes och hennes lillasysters cykel.
Cyklade hem till ida och lämnade cyklarna och sen gick jag hem.
Har suttit och pratat en stund med mamma och nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa till i morgon.
Har idrott i morgon, kul...eller?
Slutar iallafall 3 och åker direkt hem då. Duschar och gör mig i ordning för sen kommer min älskling hit.
Får se om jag har tid att blogga i morgon eller hur det blir, men bloggar iallafall när jag har tid igen. Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon bor också i Örebro :D

Rebecka

2011-09-09 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0