Varit hos min pärla, myspys!

Sitter just nu i skolan om kom hit typ 20 över 11.
Sov ju somsagt hos min lilla pärla igår till idag.
Hade det skit mysigt, år god mat och hade det bara trevligt.
Var ute och gick ett tag med vickyys lilla vanessa.
Senare gick vi till konsum och köpte massa frukt. Gjorde en super god fruktsallad.
Kröp ner i sängen och slog på en film!
Vid typ halv 12 när vi hade borstat tänderna la vi oss i sängen och pratade till efter 12 nån gång.
Somnade sen som stockar båda två. Sov gudomligt skönt!
I morse hade vi ställt klockan på halv 9. Men vakande innan och var rätt så utvilade då.
Gick upp, gjorde oss i ordning och sen åt vi frulle.
Haha, kunde rulla därifrån sen! Tog bussen som gick 10.15 hit till örebro och som sagt sitter vi i skolan nu.
Har en lektion idag och det är svenska, som vi har i 2h.
Efter det ska jag till min morfar och hjälpa honom att städa lite, tjäna lite pengar! (y)
Får nog skjuts av honom hem sen, så bloggar när jag är hemma igen. Puss!♥
en väldigt smexig bild på mig och min pärla igår, fruktsallad var det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0