2år tillsammans med världens bästa pojkvän idag!

Hej på er!
Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja.
Har hantverksorientering nu på morgon sen lunch och sist hantverk då vi har provet som jag är skit nervös över.
Men det får gå som det går, satsar bara på godkänt.
Vet inte riktigt om jag slutar på en gång när man är klar eller hur det blir.
Men åker iallafall till mitt hjärta idag, ska först sätta i mer slingor och sen kanske jag och Tobbe ska äta någonstans eftersom det är våran 2års dag idag hihi!
Vill bara säga att jag är så jävla lycklig tillsammans med min tobbis.
Han är helt underbar och han är den finaste, det är bara han för mig!
Jag älskar dig världens bästa pojkvän!<3

Bloggar kanske senare idag, annars imorgon. Puss!

En gammal bild på mitt hjärta av guld men lika fin iallafall! Love<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis hjärtat! Hoppas ni får många 100 år till med varandra! :)

Saknar dig emmis!<3

2012-01-10 @ 15:52:47
URL: http://Nattstad.se/lifeofAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0