Efterlängtad fredag i morgon!

Hej där!
Ligger just nu i sängen och spelar på min mobil haha.
Har nyss duschat och fräscht ordentligt, skönt som bara den!
Blev aldrig nå att jag solade fastnade framför datorn i evigheter, lagade mat och fastnade vid datorn igen.
Så får väl sola på söndag eller nått.

I morgon efter skolan åker jag till Tobbe och ska vara där hela helgen.
Vi ska träffa Pontus och Malin så vi får väl se vad vi hittar på!
Kommer förmodligen inte blogga så mycket i helgen, men gör det på söndag! Puss

Bild på mig och idis sen nyår, haha bjuder! (a)
Love you världens bästa<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah fyfan vad hemsk! eeelskar dig med stumpan:*

2012-01-13 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0