rikards lägenhet

Min bror flyttade somsagt förra helgen.
Tänkte lägga upp lite bilder på den, men den är finare i verkligheten.
Nu är ju hans rum föresten tomt så på jullovet ska jag få det rummet.
Eftersom mitt rum är så himla varmt på sommarn.
Det kommer bli mindre men har iallafall balkongen och det.
Så det ska bli skönt!


- hallen


- tv;n, dålig bild men det får ni stå ut med


- sängen


- lampan i vardagstummet, skit snygg


- liten del av vardagsrummet


- soffan


- skit snygg tavla på marilyn monroe,
jag betalde halva så en för tidig julklapp fick det bli

Bilden på köket är tydligen kvar på mobilen och orkar inte springa iväg och hämta sladden.
Så det får ni se någon annan dag!
Om jag får säga det själv skulle det ju inte skada om det var min lägenhet..åh nu vill jag flytta hemifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0