första advent

Idag är det första advent och måste säga att det är väldigt mysigt.

I helgen har jag varit med min älskling, lika mysigt och bra som vanligt!
I fredags kom älskling vid 8, kollade tv och somnade skit tidigt.
Så jävla trötta!
Igår var vi på kalas hos min kusin.
Var där ett bra tag och när vi kom hem kollade vi bara på tv och somnade väl runt 1.
Idag hade vi ställt klockan på 9 för vi, mamma och pappa skulle till marieberg.
Men eftersom det hänt massa saker inatt så åkte vi inte förns kvart i 11.
Åkte först till ikea för älskling skulle ha nått, vidare till lågpris magasinet och sen till marieberg.
När vi kom till marieberg gick vi direkt till kicks för jag fick en ny foundation.
Fick hjälp att hitta rätt färg och sen gick vi vidare.
Åkte hem efter en stund och tog det lugnt.
Fikade med pepparkakor, lussebullar och julmust.
Efter några timmar åt vi mat och sen skjutsade jag och pappa älskling till bussen.

Nu ska jag snart duscha, packa gym kläder och sen plugga litegrann eftersom jag har prov på tisdag.
Bloggar nog inte mer ikväll för det är ju också ensam mamma söker vid 8.
Så hörs när jag har tid, puss!♥


den nya foundation :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0