fredag och älskling är påväg

Har nyss ätit och nu sitter jag och väntar på att vi ska åka iväg och hämta älskling vid stationen.

Idag började vi med hantverk, färgade ögonfransar & ögonbryn.
Sara gjorde det på mig och det vart skit bra, tack gumman!<3
Efter det var lunch så gick och åt, så mycket som gick iallafall.
Har så jävla ont min tänder, spännde ju tandställningen igår :(
Hade sen handel, och då fick vi reda på provet vi gjort igår.
Fick VG +, men bara 1 poäng ifrån MVG så är faktiskt besviken (n)
När den lektionen var slut hade vi engelska och prov.
Och ärligt talat så gick det åt helvete...suger på engelska och provet var fan as jobbigt.
Men när jag hade gjort provet slutade jag och satt kvar en stund i skolan och pratade med vicky, linnea, sandra och malin en stund.
Men när dom gick till bussen gick jag till sf och hämtade ut biobiljetterna.
Sen gick jag runt en liten stund på stan tills ida kom.
Mötte henne vid konserthuset när hon gick av bussen.
Towe var också med så vi stod och pratade en stund, bestämde också att vi tre och elin ska ta en fika nu på onsdag, om alla kan då. Men det hoppas vi :)
Mamma&papap ringde och sa att dom stod vid konerthuset så vi blev hämtade av dom och towe tog bussen hem till sig.
Jag, ida, mamma & pappa åkte ut till marieberg en sväng.
Mamma letade vinterjacka men hitta inget, men jag hittade som vanligt nått jag ville ha.
Blev ett "skidpannband" typ, haha.
Fikade och sen åkte vi hem, skjutsade hem ida påvägen hem.
Så när jag kom hem duschade jag och rakade benen.
Smöjde in mig och sen var det mat. Så har nyss ätit, gött!
När klockan är 20.00 åker ju som sagt jag och pappa in och hämtar tobbe.
Så bloggar inte mer ikväll, hörs kanskeeee i morgon annars på söndag :)
Ha en trevlig helg, det ska iallafall jag ha! puss♥


souet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0