ledig onsdag, great!

Sitter fortfarande och kollar på tv.
Tittade nyss på paradise hotel också(y)
Men ska faktiskt läsa på lite mer till provet nu.
Så kommer inte blogga mer ikväll för ska ringa älskling också innan jag sover.
I morgon efter skolan och dansen duschar jag och ida direkt efter dansen alltså där.
Gör oss i ordning och vid kvart över 8 kommer älskling och dino till örebro.
Vi ska gå på bio som börjar 21.30, vi ska se devil och det ska bli trevligt&mysigt hehe.
Vi kommer hem ganska så sent, så kommer inte blogga i morgon men det gör jag ju ändå aldrig när han är här.
Är föresten ledig på onsdag därför vi går på bio i morgon.
På onsdag ska jag väl bara vara med älskling, men han åker hem lite senare eftersom han ska gymma :(
Men vi ses ju på fredag igen som tur är!
Nu finns det inget mer att berätta eller blogga om så hörs när jag har tid och lust igen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0