lovet är slut, hemskt!

Haft ett underbart bra och mysigt lov med min underbara älskling.
Herregud alltså, kan inte förstå att tobbe gör mig så himla lycklig, älskar dig hjärtat!
Vi har mest tagigt det lugnt men i torsdags fyllde han ju 18år.
Så hans släkt fiarade honom och jag gav han mina presenter
Han gick en armani parfym, 3 gulliga stenar och ett snyggt silver armband av min mamma&pappa.
Vi fikade och hade det trevligt.

I fredags så var det fest, kom väääldigt mycket folk och vi hade det trevligt!
Ida my bff, var ju också med och gjort min kväll väldigt trevlig!
Vid 03.30 började folk dra sig, så jag, älskling och hans mamma städade undan det värsta.
Gick och la oss runt 04.00.
Ida och lagelöf sov också hos oss, så vi låg och pratade en stund och kollade på tv så somnade väl runt 04.30.

I lördags tog vi det lugnt, var trötta som as, och så vaknde vi 12 typ.
Gick upp och skulle äta frukost men satt istället vid tv;n och kollade på någon film.
Och klockan 3 gjorde birgitta mat åt oss.
Vid 4 följde jag ida till bussen själv eftersom älskling hade ont i magen.
När bussen kom cyklade jag tillbaka till älskling och vi bar ner hans dator, högtalarna och kopplade in det i hans rum igen. När det var klart kollade vi på en film och bara hade det mysigt.
Resten av kvällen tog vi det lugnt.

I dag vaknade vi vid 11, men gick upp 12.
Låg kvar i sängen och kollade på tv och hade det mysigt.
Gick sen upp och åt frukost och vid 1 skulle älsklingens päron åka till örebro.
Så då åkte jag och älskling med, och jag vart avsläppt hemma för klockan 4 skulle jag fixa naglarna.
Packade upp mina väskor och sen åkte jag och mamma iväg och fixa tha nails.
Kom hem vid 7, och satt vid datorn en stund och duschade.
Nu har jag nyss kollat på ensam mamma söker.

Och nått som verkligen suger är att lovet är slut och att jag har två prov den här veckan...direkt efter lovet?
Men får se om jag går i morgon, håller på att bli sjuk, mår inte alls :(
Det var lite kortfattat av mitt lov, och bilder får ni nog i morgon från fredagen.
Så hörs i morgon!♥


Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

Emma din lilla sjukling, ta och kom till skolan jag saknar dig här :(

2010-11-08 @ 11:09:28
URL: http://maliinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0