pluggis, like always...

Sitter och pluggar som vanligt. Gör det fan varje jävla vecka nu, inte kul :(
Men har faktiskt nyss fixat och förtöver saker till min iphone 4!
Så nu är det klart, nice (y)
Ska nog göra mig en kopp te nu också och sen läsa igen lite till eftersom arl provet är i morgon.
Men kommer inte läsa på så jätte mycket eftersom vi har en bokresention till fredag också..
som ska vara på 3 sidor och vi fick reda på det i måndags men jag började idag eftersom jag varit sjuk.
Kanon kul!(y)
Ska också duscha och kolla på paradise hotel.
ÅH, kom just på också att det är torsdag i morgon...vilket innebär att jag slutar 12.35!!!!!
Så jävla skönt, men kommer inte hem direkt eftersom jag ska till tandläkarn klocka 2 och byta hela nedre delen av tandställningen eller vad dom sa sist? :s
Kanske är klar där halv 3? Och då ska jag hem och plugga mer.
För jag ska inte gymma i morgon heller för jag har fortfarande väldigt ont i halsen och måste....kan ni gissa?.....jo PLUGGA<3<3<3
Ajah, har inget att skriva som ni märker så bloggar sen igen, puss!♥


bye bye baby!
hehe, nu säljer jag min pärla...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0