söndag

Min helg har varit bra och mysigt som vanligt när jag är med älskling.

I fredags när älskling kom tog vi det bara lugnt och kollade på idol.
För båda var skit trötta så somnade runt 12, halv 1.

I lördags vaknade vi vid 1 och gick ner och åt frukost.
Sen började jag göra mig i ordning och vid 8 åkte jag, älskling och mamma och hämtade tobbes kompis, pontus.
Åkte hem och åt god mat och sen kollade vid på tv. Pratade och lyssnade på musik.
Vid 20.15 fick vi skjuts av pappa in till stan.
Han släppte av oss vid bion men vi gick ner till järtorget och mötte nina.
Gick tillbaka till bion och gick in och satte oss och väntade.
Vid typ 10 i 9 köpte vi popcorn och dricka och gick in.
Såg paranormal activity 2. Var seg i början men blev skit läskig sen.
När filmen var slut gick vi till nina och kollade på tv och pratade lite.
Halv 1 kom mamma och hämtade mig och älskling, hon hade också tagit med rikard hem.
Vi åkte till mc donalds och köpte med mat hem.
Åt och sen gick jag och älskling upp på mitt rum.
Låg där en stund och pratade, var skit mysigt!
Sen tog jag bort sminket och vi la oss och kollade på tv men bara en liten stund för sen somnade vi.

I morse vaknade vi vid halv 1.
Men låg kvar till typ 1, halv 2 hehe.
Klädde på oss och gick upp för vid 2 kom farmor, morfar, mormor och arne.
Eftersom det är farsdag idag så åt vi mat och fikade.
Mormor och arne kom hem igår från kina, så jag fick en canada goose jacka, tack!<3
Vid halv 5 skjutsade jag och pappa älskling till bussen.
Saknar honom redan! :(
Nu sitter jag och kollar på tv men ska snart gå och duscha och sen göra mig en kopp te.
Bloggar senare igen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0