tisdag

Hemma idag igen från skolan eftersom jag fortfarande är sjuk.
Men idag känner jag mig iallafall liiite bättre, så i morgon blir det att gå till skolan vilket som..missar så himla mycket bara man är borta en dag, helt sjukt!
Idag ska jag väl bara plugga lite till provet som är på torsdag och lite på engelskan som vi har prov på fredag.
Datakunskaps provet som är på månsdag är på 10 kapitel så ska höra med vicky om vi kan hjälpa varandra lite i skolan istället.

Idag på hantverken ska vi hålla på med nått om ögonbryn och jag vill verkligen vara där..men sånt är livet :(
Får väl ta igen det vid ett annant tillfälle.
Nu ska jag snart gå och göra mig lite frukost, för jag är väääldigt hungrig.
Sen börjar återigen pluggandet, go emma!
Hörs sen, puss!♥













saknar dig jätte mycket älskling!<3


Kommentarer
Postat av: VICTORIa

vi kan gärna hjälpas åt hjärtat! :D <3

2010-11-09 @ 11:16:06
URL: http://victoriajosefsson.devote.se
Postat av: Malin Jansson

Vi gjorde inte nått med ögonbryna vi hade bara teori på hantverk. :)

2010-11-09 @ 15:10:33
URL: http://maliinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0