tv

Sitter som vanligt i soffan och kollar på tv.
Hade ju tänkte plugga idag men har inte haft ork. Så tänker göra det på söndag och måndag.
Kommer också börja på hemuppgiften på måndag ithink.

Har typ inget att blogga om heller så det här blir sista inlägget för idag.
Men kan säga att jag tror jag tar tåget som går 15.47 till älskling i morgon.
För ska med vicky upp på stan för hon ska kanske köpa en ny mysdress om den finns.
Om jag inte åker direkt till tobbe i morgon tar jag tåget vid 5 för att hinna hem och fixa lite.
Men det får vi se, bloggar kanske i morgon även fast jag är hos tobbe för kommer nog ha datorn med mig.
Pontus kommer också till oss i morgon och ska sova hos oss för på lördag förmiddag ska dom hjälpas åt och fixa nått til älsklingens bil, kul...(y)
Men hör av mig i morgon eller på lördag, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0