måndag

Sov hos älskling från söndag-måndag, skit mysigt.
Gick upp 5 i morse och gjorde mig i ordning, gick upp och borstade tänderna och tog med mig en yoghurt ner.
Satt i sängen och åt den och kröp ner igen hos älskling i typ en halvtimme.
Klockan 6 gick jag och tog på mig skorna och jackan och traskade iväg till bussen.
Kom till skolan 10 i 8, så det var perfekt tid.
Slutade ju 12.35 idag som vanligt, gött!
Pappa kom och hämtade mig och skjutsade hem mig.
Packade upp väskan, packade dans kläder till i morgon, tog bort sminket och hoppade i mysdressen.
Så nu ska jag plugga lite, men var först tänkt att jag skulle till skolan igen vid 5.
Eftersom det är öppethus ikväll, men blir inte så eftersom jag har prov i morgon.
Nu ska jag iallafall plugga som en dåre och hoppas på att det går/känns bra.
Helgen har jag ju typ redan berättat om, eller lite iallafall.
Har haft det mysigt som vanligt med älskling, älskar dig tobbe!<3
I går var det ju tänkt att jag skulle ta tåget hem 19.07, men älskling frågade mig om jag inte kunde stanna, så jag gjorde det!
Men nu måste jag pluggaaaa, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0