07.30

Sitter i skolan och väntar på att det ska komma lite mer folk hit.
Börjar ju 8 med engelska så alla kommer väl typ snart.
Efter engelskan har vi handel eller vad det är och då ska vi öva inför gymnsiemässan.
Och tillsist har vi matte.
Slutar runt 1 idag och ska gå direkt till mormor och städa.
Blir hämtad av mamma när jag är klar och sen bär det av hemåt.
När jag kommer hem ska jag verkligen göra klart engelskan, måste skickas in innan klockan 10 ikväll.
Och när ja är klar med den ska jag väl börja på mitt valfria tal som jag ska redovisa på onsdag.
Sen vill jag bara sovaaaa, men ska gå på bandet först, duscha och packa till helgen.
För i morgon efter skolan tar jag tåget direkt till älskling.
Ska vara där hela helgen eftersom det är kopparbergsmarken.
Så kommer inte kunna bloggat nått så ni vet, hehe :)
Men nu orkar jag inte blogga mer, hörs när jag kommer hem. PUSS!♥
sliten tjej :*

Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

yey, kopparbergsmarken (y) ;)

2010-09-23 @ 13:10:03
URL: http://maliinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0