19.27

Kom typ nyss hem från coop, där jag var med mamma och köpte en såndär liten almanacka och miniräknare till matten.
Köpte också en loka för i morgon ska vi tydligen till skogen? haha
Men vi ska typ göra wok och göra ljus, så det blir nog bara mysigt!
Efter skogen ska jag träffa ida för i morgon börjar dansen igen.
Men jag kan ju inte vara med p.g.a min tå.. :(
Men jag ska iallafall vara där och kolla på med min älskling som kommer hit i morgon!
Efter dansen åker jag och älskling hem och jag måste plugga det sista.
Eller ja, läsa igenom.
Så kommer inte blogga i morgon, kommer ha fullt upp.
Men nu ska jag kolla vidare på tv;n.
Så bloggar sen igen innan det är sängdax, haha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0