första&sista inlägget

Sitter i soffan och kollar på tv med mamma och pappa.
Ska snart dra mig upp på rummet och lägga mig i sängen och kolla på jersey shore.
Tänkte också ringa min älskling<3
Idag vaknade jag och tobbe runt 10, halv 11.
Låg kvar en stund och kollade på tv. Gick sen upp och åt frukost.
Efter frukosten gick vi ner igen och satte oss vid datorn,
och eftersom jag skulle åka 16.10 har vi mest tagit det lugnt idag.
Åkte hem och har inte gjort så mycket mer än packat upp, duschat och hjälpt mamma med iphonen.
Nu ska fixa naglarna och sen kolla tv, så jag bloggar mer i morgon!
I morgon skjutsar pappa mig till skolan så kanske hinner blogga, men tror inte det.
Men hörs!♥
jersey shore (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0