hemma igen

Kom hem för en liten stund sen.
Och operationen gick bra, men har ont nu efter.
När jag kom dit satt vi och vänta en stund tills sköterskan kom.
Gick in i rummet där jag skulle vara och dom kollade.
Fick sen lägga mig ner och sköterskan tvättade det lite.
Sen tog läkarn bedövningen, gjorde skit ont..jag började faktiskt tjuta innan han tog sprutorna..men det gjorde inte ont alls sen när han höll på med tån.
Tog inte heller lång tid.
När jag blev klar fick jag smärtstillande och ett JÄTTE stort bandage.
Åkte till mormor och berätta för henne att det gick bra och så.
Åt på chinaresturangen med mormor, mamma och helena.
Super gott!
Åkte hem efter det och nu ligger jag i soffan med foten högt och en kopp te.
Ska nog slå på en film snart och bara ta det lugnt.
Men bloggar nog en gång till sen innan tobbe kommer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0