idol om 50min

Sitter i soffan med min bamse tå.
Har väldigt ont till och från, men hoppas det blir bättre snart!
Men alldeles nyss var ida min bästavän förbi, satt och prata en stund och åt blåbärs paj.
Hon gick nyss och jag sitter i soffan nu och kollar på tv.
Ska snart fortsätta med matten så är jag klar med den(y)
Vid 8 ska jag kolla på idol och ha det mysigt.
I morgon ska jag föresten inte till skolan för jag har ju ett JÄTTE bandage så kan inte ha skor.
Men i morgon kväll ska jag byta bandage till ett mindre.
Så ska till skolan på torsdag iallafall.
Min älskling skulle ju komma idag egentligen men eftersom det gör så sjukt ont då och då så är det ju inte så kul för honom att vara här när jag bara gnäller och tjuter.
Så hoppas han kommer nån dag innan fredag iallfall!
För jag saknar honom och ville ju verkligen träffa honom idag..:(
Ska försöka få honom att komma i morgon kväll när ida, towe och elin varit här.
Men bloggar nog efter idol, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0