min helg

Har ju inte berättat om min helg än, så tänkte göra det nu.
I fredags åkte jag till älsklingen direkt efter skolan.
Var hemma hos honom ett tag och sen åkte vi upp till kopparberg och kollade på innebandy match.
Kopparberg mötte ah några, kollade med ralle och alla.
När matchen var slut gick vi runt och kollade lite på marken, men det var ju inga stånd öppna, bara tivolit.
Åkte inga karuseller, men var i allafall där.
Men var inte kvar i kopparberg så jätte länge eftersom det var så jävla kallt!
När vi kom hem till älskling, tittade vi bara på tv och så.
Somna någon gång vid 12, för jag var så himla trött!
I lördags gick vi upp nån gång vid 11, halv 12.
Gjorde i ordning oss, åt frukost och sen vid halv 1 dar det av till marken igen.
Gick runt och kollade massa, jag köpte ett par lovikavantar och brända mandlar.
Vid 4 gick vi hem till älsklingens morfar och åt.
Var där till typ halv 6 och sen gick vi upp till marken igen.
Trodde det skulle vara öppet men det var det ju inte, så gick tillbaka till tobbes morfar.
Var där och sen åkte vi hem.
När vi kom hem kollade vi på tv och tog det lugnt.
Frös som en gris eftersom det var så himla kallt ute :(
Vid 10 följde vi med älsklingens mamma när hon skjutsade tobbes syster jenny och hennes kompis till kopparberg.
När vi kom hem kollade vi på tv och somnade typ vid 12 igen.
I söndags gick vi upp 10, åt frukost och gjorde oss i ordning.
Var på marken hela dagen tillsammans med ralle, lagerlöf och elias.
Åkte hem till ralle lite senare och skjutsade dom mig till tåget som gick 16.58.
När jag kom hem packade jag upp och fixade massa.
Sen gjorde jag inget mer, så såhär har min helg sätt ut.
Hörs!♥
sånna fast jag köpte gråa (y)


heheh, brända mandlar!

Kommentarer
Postat av: ida

tur för dig mini! :D<3

2010-10-01 @ 14:57:21
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0