plugga

Men tjenaa!
Började ju somsagt 09.30 så tog bussen som gick 08.57.
När jag kom till skolan hade vi datakunskap, lunch och sist matte.
Slutade 5 över halv 1, gick direkt till kicks och presenterade mig.
För jag ska praktisera där v.9-11 ju.
Fick med mig ett papper hem som jag kunde läsa lite om vad dom gör och allt.
När jag var klar där gick jag bara runt lite på stan tills jag bestämde mig för att gå till mormor.
Var där en stund tills bussen gick, 14.25.
Åkte hem och nu sitter jag och kollar på tv men ska snart skriva produktdemostrationen.
Vet inte hur jag ska skriva den men vet att jag ska skriva om mary kay iallafall.
Men jag bloggar sen igen, hörs!♥
mary kay (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0