te&plugg!

Gick upp 05.25 i morse och gjorde mig i ordning.
Vid ungefär 06.05 väckte jag älskling så han kunde gå upp och göra sig i ordning.
När vi var klara med det gick vi ner och åt frukost och sen kollade vi på vakna med the voice.
Sen gick vi till bussen 06.55 och åkte till resecentrum, satt där och väntade tills älsklingens tåg kom.
När jag kom till skolan hade jag först hantverk och fick lägga en make up på victoria.
Det är även henne jag ska styla till gymnasiemässan, för hon ska gå modell.
Efter hantverken var det lunch, naturkunskap och sen svenska.
På svenskan redovisade vi ju produktpresentationen och den gick väl bra.
Efter den slutade jag och blev hämtad av mamma.
Har varit hemma väldigt länge nu och jag känner att jag skulle behöva sova en timma,
men då kommer jag väl aldrig upp sen och så hade jag tänkt göra instuderingsfrågorna till provet som vi har om hårstråt nästa vecka, så har jag det gjort!
Men får se om jag orkar, annars gör jag det i morgon.
Nu ska jag iallafall göra mig en kopp te och jag bloggar sen igen, hörs!♥
jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0