big brother mys

Sitter och kollar big brother nu med ida.
Vi var ute på en promenad  förut, vi gick i 1 timme 15 minuter. Skit skönt!
Behövdes, både röra på mig och för jag inte hade träffat ida sen i lördags.
När vi kom hem pluggade jag och sen förhörde ida mig.
Efter big brother ska ida hem och jag ska då duscha, raka benen och packa för efter skolan i morgon åker jag till älskling.
Har också sovmorgon i morgon börjar 11.40 och får skjuts av mormor till skolan.
Måste plugga lite när jag vaknar för har ju nagel provet direkt på morgonen i morgon, säger bara lycka till..
Bloggar kanske något litet inlägg på morgonen eller i skolan, annars bloggar jag hos älskling maybe. puss!♥
söta efter promenad med underställs tröjor =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0