Dag 01

Dag 01 - om mig

Tänkte skriva lite om mig nu.
Okej, jag heter Emma Sjöö och fyller 17år i juli. Jag bor i en liten håla vid namnet Ölmbrotorp. Hart bott där sen jag var 5år och innan det bodde jag i Stortorp.
Jag går första året på gymnasiet på stylistutbildningen, jag går på plusgymnasiet och stormtrivs!
Har en underbar klass, underbara lärare och roliga lektioner! På min fridtid umgås jag väldigt mycket med min pojkvän som är 18år, han fyller 19 om 7 månader. Jag är också väldigt mycket med min bästavän ida. Jag och ida gymmar och dansat tillsammans, vi dansar ragga på entré här i Örebro.
Mitt intresse som ni kanske märker är självklart att hålla på med make-up, hår & naglar, annars hade jag kanske inte gått en stylistutbildnning. Jag älskar att shoppa och gör det alldeles för ofta, iallafall ibland.
Sådär, nu har ni fått vetat lite om mig =)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0