Dag 02

Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag är livrädd för ormar & hajar
2. Jag har storlek 36-37 på skor
3. Jag vill vara längre
4. Jag är faktiskt rätt borkskämd ibland, kan erkänna det..men bara ibland!
5. Jag och min bror har fått en mycket bättre kontakt sen han flyttade
7. Jag saknar min faster som jag inte träffar så ofta eftersom hon bor i stockholm
8. Har fått mycket bättre betyg sen jag började gymnasiet
9. Jag har varit på darin konsert för länge sen, tillsammans med towe
10. Jag vill ha långt fint hår!
Det där var fan skit svårt, men klarade det :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

LITE BORTSKÄMD!!!!!!!! DU SKOJAR?????????????

KRAMIZ

2011-04-03 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0