dag 06

Dag 06 - mina bästa vänner

Okej, tycker om alla mina vänner såklart. Men den jag umgås allra mest med är ida.
Ida och jag har känt varandra sedan 1;an. Då umgicks vi inte så mycket, men det gör vi nu!
Vi har gått i samma klass från 1-9.
Jag och ida har jämt så jävla kul, inget slår våran humor!
Vi kan berätta allt för varandra, ah herregud vad jag älskar den tjejen alltså!
Så glad att du är min bästavän, du är bäst.
Mina andra bästavänner, som jag dock inte träffar så mycket längre.
Är elin och towe. Förut umgick alltid jag, ida, towe och elin.
Det var jämt vi och vi gjorde allt tillsammans!
Nu träffas vi inte så ofta längre eftersom vi inte går i samma skola eller klass längre.
Vi har också känt varandra sedan 1, och gått i samma klass enda till 9;an.
Efter 9;an "skiljdes" vi lite ifrån varandra eftersom vi valde olika gymnasium.
Lite tråkigt är det men vi ses fortfarande lite då och då, och firar fördelsedagar tillsammans!
Har jätte mycket minnen med er flickor, och jag kommer alltid att älska er :)
Jag och towe hade också en period, då det alltid var vi!
Det gick seriöst inte att dela på oss, vi var med varandra jämt!
Vi var också till barcelona då tillsammans, saknar barcelona måste jag säga.
bilden tog jag från elins blogg,
eftersom jag inte har några bilder på oss på min skol dator.
Den här bilden är från 2008, innan vi skulle till folkets.
Snygga brudar, kanske vi skulle haft lite större hår? (a)


bild på mig och towe i barcelona :)

Kommentarer
Postat av: ida

ÄLSKAR DIG OCKSÅ MIN KÄRASTE! ♥♥♥♥♥♥♥ även fast du inte har facebook....

2011-04-28 @ 19:13:30
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0