första dagen i skolan på en vecka

Tisdag och idag var det första dagen efter en veckas ledighet!
Skulle ju inte sitta helt fel att ha en vecka till.
Men det var kul att träffa alla mina sötnosar, det som var/är mindre kul..
Är att min allergi är förjävlig, det kliar i HELA ansiktet, det rinner ut näsan och ögon, ont i halsen och så ont i huvet på det.
Känner mig så sjukt hängig, känner mig febrig, men det är jag inte(Y)
Slutade iallafall tidigare idag, hade ett läxförhör på slutet så fick vi sluta när vi var klara.
Plus att jag inte var med på idrotten eftersom jag mår som jag mår.
Blev hämtad av mamma, åkte hem och la mig och sov på soffan.
Åt god mat och nu sitter jag och mamma och kollar på tv.
Nu ska jag nog göra mig en kopp te och sen lägga mig på soffan igen, puss!♥


glad och allergisk tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0