puss på vicky! :*<3

Hade kort dag idag, gick direkt till smarteyes och hämtade mina glasögon som jag ska ha när jag läser och så. hehe
Gick sen och fixade älsklings klocka som hade pajjat, och sen drog jag till la baguette och åt en kycklingsallad.
Ida och elin kom också dit och sen åkte vi till gustavsvik och gymmade.
Elin drog efter 20 min eftersom hon fick ont i fötterna av sina nya skor, stumpis då:(
Jag och ida gick iallafall 1 timme på bandet och höll sen på att dö, satan mina ben!
Efter gymmet åkte vi med pappa hem, åt pannkakor och sen gick vi ut och gick.
När vi kom hem spelade vi kort, duschade och nu sitter vi och kolla bb.
Efter big brother åker ida hem och jag ska krypa ner i sängen.
I morgon efter skolan blir det dans, får se om jag orkar blogga när jag kommer hem!♥

Kommentarer
Postat av: Silasnelly

Incredible site!

2012-01-18 @ 11:51:26
URL: http://silasnelly.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0