söndag & big brother

Sitter nu i min lilla soffa och kollar på big brother.
Kom föresten hem tidigt idag från älskling.
För hans familj skulle till örebro och lämna en sak hos hans bror.
Efter vi hade lämnat av det, åkte vi vidare till biltema.
Var där en stund och påväg hem stannade vi på lillågrillen och käka.
När vi var klara där skjutsade dom hem mig. Direkt när jag kom hem gick jag och mamma ut och gick.
Väldigt skönt och mysigt vill jag lova!
Duschade och pluggade. Har gjort klart allt plugg, så den här veckan blir nog skön!
I morgon efter skolan blir det iallafall att gymma, bloggar när jag kommer hem /puss♥

Bildbrist och kan inte heller ta några bilder med min cam, eftersom den har pajjjjjjat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0