ghd & scratch nails!

Skrev ju igår att jag skulle blogga idag så bäst jag gör det! Skolan idag var faktiskt rätt skön, var bara väääldigt trött. Gjorde dock inget jobbigt som tur var. På förmiddagen satt vi och lyssnade på två hårstylister som föreläste om ghd, as grymma plattänger och produkter! Har beställt än plattång från dom nu, den är ju rätt dyr men lätt värt också! Vi fick också arbeta på varandra med tängerna, kul att få prova på lite olika tekniker. På eftermiddagen kom det en och föreläste om Scratch nails, också väldigt kul och intressant att lära sig lite mer om. Efter skolan gick jag upp på stan och köpte två presenter till robin som fyller år idag, det är alltså min bästa killkompis sen jag var liten. Tog 20 i 4 bussen hem. När jag kom hem gjorde jag mig iordning lite, bytte om osv och sen vid 5 gick jag och mamma dit. Nu har jag duachat, rakat bena och smörjt in mig. Och efter skolan i morgon åker jag till min älskling, hemma och bloggar på söndag igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0