Hemma igen efter en mysig helg!

Hemma igen efter en helg hos min underbara!
Åkte somsagt dit i fredags, gjorde inget speciellt på hela kvällen. Mös och kollade film bara.

I lördags vaknade vi tidigt för det var någon som ringde på tobbes bil.
När klockan var 6 var det dags för kräftskiva med tobbes familj & släkt.
Alltid lika trevligt, kollade också på en film med tobbes mamma, syster och moster. Mys!

I söndags vaknade vi rätt sent, tog det lugnt typ hela dagen.
Åkte och köpte lite godis och senare på kvällen åkte vi och hämtade ida&joel.
Kollade på film med dom, pratade och hade det trevligt.
Skjutsade hem dom efter 1 någon gång. När vi kom hem mös vi och kollade på tv.

Idag har vi inte gjort nått speciellt heller, bara kollat tv och brottats haha.
Skulle åka 19.30 bussen hem med ida, men hon stannade en natt till i kopparberg.
Älskling skjutsade mig till bussen i kopparberg och jag saknade honom bara jag gick ur bilen :(
Fan vad jag älskar den killen alltså, han är ju bara för underbar! Min tobbis!♥
Nu ska jag packa upp min väska, tvätta bort sminket och snart gå och lägga mig i sängen och kolla tv.
Ska upp rätt tidigt i morgon för att vända tillbaka på dygnet denna vecka, bloggar i morgon i think. Puss!♥


skit söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0