24 augusti

Skolan var rätt skön idag också. Var bara sjukt trött men men.
Har mest suttit vid datorerna och skrivit lite papper.
På lunchen blev det soppa på la baguette med victoria, malin, matilda och pernilla.
Gick en sväng på stan och sen tillbaka till skolan.
Fick sluta tidigare så vid 2 gick jag upp på stan och träffade ida, elin och towe.
Länge sen jag träffade towe och elin, kul att träffa er igen flickor!
Senare drog towe och då gick jag, elin, ida och siri och satte oss på bells.
Tog en varm choklad och en kladdkaka, götttt :)
Blev hämtad av pappa vid halv 5. Åkte och köpte kina mat och har nyss ätit.
Nu har jag bytt om till myskläder och får se om jag och ida ska ut och gå sen eller inte.
Bloggar senare iallafall, puss!♥

 
vänster: nu när jag kom hem, myskläderna på!
höger: lunchen idag på stan =)


Kommentarer
Postat av: kimberly

SV: tack sötaste! du är fin!

2011-08-24 @ 18:39:43
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0