Glor på film med tobbis!

Hallå på er!
Ligger just nu i soffan med min älskling och kollar på nån film.
Är hemma i Örebro idag igen, åkte med 9.16 tåget till Örebro för Tobbe skulle till tandläkarn.
Åkte sen hem hit, sa hejdå till mor&far som drog till sälen.
Jag och Tobbe åkte och hämtade ida så åkte vi till marieberg ett tag. Men säger som Victoria, jag HATAR mellandagsrean..hittar aldrig nått och det är så sjuuuukt mycket folk överallt.
Åkte iallafall hem efter en stund och köpte med mat. Ida var kvar till läckan var typ 9.
Så nu ska vi väl bara kolla film resten av kvällen.
Och igår var vi med ida och joel hela dagen, trevligt!
Men bloggar mer sen, puss!

Hehe söt bild på mig och idis förut bör vi åt B&J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0