Godmorgon!

Godmorgon på er!
Sitter just nu i skolan och väntar på att teckenspråket ska börja.
Är sjukt trött idag så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
Slutar iallafall 3 idag och tar då bussen hem till Rikard och Terese.
Terese slutar vid 5 och när hon kommer hem drar vi iväg och tränar.
När vi är klara hämtar mamma eller pappa oss och sen blir det hem, kanske sola och sen duscha.
Kommer nog somna tidigt idag vill ja lova.
Men bloggar när jag kommer hem igen, puss!

Igår det 10/11-2011 var det 1år och 11månader sen jag och min älskling blev tillsammans.
Det var den dagen jag blev världens lyckligaste, är så jävla kär och jag älskar dig så obeskrivligt mycket Tobbe!
Du är världens bästa pojkvän och jag hoppas att du är min föralltid!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0