Hostar ur lungorna snart!

Hej på er mina få läsare, hehe!
Sitter just nu och har precis kommit hem från att jag och pappa skjtsade mamma till ritz för julfest med jobbet.
Dagen idag har iallafall varit skön och gick väldigt snabbt.
Slutade ju klockan 2 men var dock kvar i skolan till 3 typ hehe.
Satt och prata med några i klassen och så, saknat mina fina tjejer så mycket och skönt å vara tillbaka.
Gick iallafall till morfar vid 3. Hjälpte honom att städa och sen kom pappa och hämtade mig.
Åkte hem, åt lite och sen sminkade jag min söta mor.

Nu ska jag ta bort sminket, ta på mig lite skönare kläder och stoppa i fötterna i ett varm fotbad.
Åh i morgon äre fredag, hur underbart är inte det!
Har ingen idrott i morgon heller, ännu bättre.
Åker direkt hem då, duschar och fixar för halv 5 typ kommer malin&mange och hämtar mig.
Får skjuts av dom upp till kopparberg, för snälla!
Så kommer tillbringa helgen hos min älskling i helgen.
Men bloggar mer i morgon, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0